Cart 0
1. Uvjeti za ispunjavanje DJI garancije su slijedeći:

a.  Proizvod ne smije biti abnormalno niti nestručno korišten, nego onako kako je proizvođač predvidio.

b.  Proizvod ne smije biti neovlašteno rastavljan niti modificiran.

c.  Naljepnice na proizvodu, serijski brojevi, vodonepropusne oznake, garantne naljepnice i sve ostale oznake ne smiju imati znakove diranja ili mijenjanja.

d.  Dužni ste priložiti dokaz kupovine, to jeste račun odnosno broj narudžbe za DJI Direct Sales

2. Sljedeće situacije nisu pokrivene DJI garancijom:a.  Pad ili oštećenja uzrokovana vatrom od neproizvodnih faktora.

b.  Šteta uzrokovana neovlaštenim modifikacijama, rastavljanjem, otvaranjem kućišta na način različit od službenih instrukcija ili uputa.

c.  Šteta uzrokovana nepravilnom instalacijom, nepravilnom upotrebom ili radnjom koja nije u skladu sa službenim instrukcijama ili uputama.

d.  Šteta uzrokovana neovlaštenim popravkom.

e.  Šteta uzrokovana neovlaštenim modifikacijama na strujnim krugovima, korištenjem neodgovarajućih baterija ili punjača.

f.  Šteta uzrokovana letovima koji nisu urađeni prema uputama iz priručnika.

g. Šteta uzrokovana korištenjem prilikom lošeg vremena (npr. jak vjetar, kiša,snijeg, itd.)

h. Šteta uzrokovana korištenjem uređaja na mjestu sa jakim elektromagnetnim interferencijama (rudarska područja, u blizini radio odašiljača, u blizini visokonaponskih vodova, trafostanica itd.)

i.  Šteta uzrokovana korištenjem uređaja na mjestima sa jakim interferencijama od wireless uređaja (npr. odašiljača, video linkova, Wi-Fi signala itd.)

j.  Šteta uzrokovana korištenjem uređaja sa težinom većom od sigurne težine za polijetanje, propisane korisničkim uputstvom.

k. Šteta uzrokovana prisilnim letom iako su komponente stare ili oštećene.

l.  Šteta uzrokovana nepouzdanošću ili nekompatibilnošću prilikom korištenja neoriginalnih dijelova.

m. Šteta uzrokovana korištenjem uređaja sa ispraznjenom ili oštećenom baterijom.

n. Proizvod nije poslan na servis u DJI 7 kalendarskih dana nakon potvrde od DJI-a.

3. Osnovne informacije vezane za DJI garancijua. Klijenti tj. kupci su odgovorni za troškove slanja prilikom slanja proizvoda na povrat, popravak ili zamjenu u garantnom roku.

b. Tehničko osoblje će ispitati proizvod da otkriju problem. Ako je problem vezan za kvalitetu proizvoda, DJI će prihvatiti test, materijal, rad i troškove isporuke prilikom slanja popravljenog proizvoda natrag klijentu.

c. Ako DJI servis odredi da proizvod nije u garantnom roku, klijent će morati platiti troškove popravka i troškove slanja prije popravka i slanje proizvoda natrag. Dijagnostika, materijal i troškovi rada će biti naplaćeni prema prirodi problema. Unaprijed ćemo javiti klijentu koliko će cijena popravka koštati.

d. Imajte na umu proizvodi i komponente koje treba zamjeniti, mogu biti zamjenjene sa obnovljenom robom istog tipa umjesto da se popravljaju. Obnovljeni dijelovi se mogu koristiti da bi popravili proizvode.

e. Molimo vas da budete svjesni da ako je proizvod sposoban zadržati korisnički generirane podatke, oni mogu biti izgubljeni tijekom procesa popravke. Stoga preporučujemo da spasite vaše podatke prije slanja uređaja na servis.

f.  Klijenti mogu dobiti servis u garanciji samo u određenim DJI servisnim centrima u regiji gdje je uređaj kupljen. Međutim, ovisno o dostupnim dijelovima , kupci mogu dobiti među-regionalni servis za dodatnu naknadu.

g. Klijent može nazvati DJI servis za više informacija o DJI servisnom procesu.