U slučaju da proizvod koji Vam je dostavljen nije proizvod koji ste naručili, isti možete zamijeniti ili vratiti uz refundaciju najkasnije 7 dana od dana dostave.
U slučaju da je kupljeni uređaj oštećen u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju te Vas u tom slučaju molimo da uređaj ne preuzimate nego nas odmah kontaktirate kako bismo Vam dostavili novi uređaj.
Ukoliko prilikom prve upotrebe shvatite da je uređaj neispravan i da ne radi kako je predviđeno, molimo Vas da nas odmah kontakirate kako bismo otklonili kvar ili uređaj zamijenili novim.
Svoju reklamaciju nam možete javiti pozivom na info telefon +387 36 835 281 ili pismeno na e-mail: prodaja@sync.ba.
Prilikom reklamacije proizvoda, molimo Vas da nam javite broj računa na kojem se nalazi reklamirani proizvod, broj garancije reklamiranog proizvoda ili Vaše korisničko ime.
Radno vrijeme telefonske podrške je svakim radnim danom od 08:00 do 18:00, te subotom od 09:00 do 14:00.
Nedjeljom i praznicima telefonska podrška nije dostupna.